Ciorel

NU MAI ESTE

Daca tot am avut atatea ciorele, am zis ca ar trebui si un ciorel 🙂 E usor intimidat de atatea “domnisoare”, asa ca sta ascuns pe spatele gentii. Il gasiti in pozele de mai jos.

Fata e in stanga si spatele e in dreapta. Se poate purta pe oricare din parti 🙂

Exterior:

– denim gri, tercot roz cu imprimeu alb

– intarita cu tulle f. dur

Dimensiuni aproximative:

– 47 cm (latime) X 34 cm (inaltime)

– lungimea toartelor este de aprox.  50 cm

Interior:

– panza in carouri (alb si roz) – 100% bumbac

– 2 buzunare interioare: unul cu fermoar si unul pt telefon

– inchidere cu fermoar

Curatare:

– gentuta trebuie spalata cu grija, in apa calduta (maxim 40 grade) si uscata fara a fi stoarsa

– dupa spalare, daca este cazul, se poate calca

5 Responses to “Ciorel”


  1. 1 makeupbyrouxy October 12, 2010 at 9:59 pm

    hihi 🙂 una din ciorele s-a vopsit?
    sunt foarte frumoase!

  2. 3 Denisa October 13, 2010 at 12:01 am

    Aş zice să mi-o pui deoparte, dar deocamdată n-am cu ce… Oricum o ţin minte şi dacă mai e pe-aici când “mă scap la bani”, revin cu un mesaj.


  1. 1 Denisuca – nevastă de Coşmar » Azi vreau genţi de la Army of Mice Trackback on November 15, 2010 at 8:26 pm

Leave a comment




Contacteaza soriceii!

Daca ai vreo intrebare in legatura cu gentutele mele ma gasesti la armyofmice@gmail.com
ILoveHandmade.ro
Top genti DivaHair

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 27 other subscribers