Lebede

NU MAI ESTE

Poze si detalii gasiti mai jos.

Exterior:

– bumbac satenat negru, tulle negru

– geanta este intarita cu un fel de vatelina pt a-si mentine forma

– lant si inele argintii

Dimensiuni aproximative:

– 20 cm (diametru) X 7 cm (grosime)

– lungimea toartei (lant): 135 cm

Interior:

– captuseala bleumarin

– buzunar interior

– inchidere cu fermoar

Curatare:

ย inainte de spalare indepartati lantul

– gentuta trebuie spalata cu grija, in apa calduta (maxim 40 grade) si uscata fara a fi stoarsa

– dupa spalare, daca este cazul, se poate calca

4 Responses to “Lebede”


  1. 1 alina February 18, 2012 at 7:19 pm

    buna:) felicitari in primul rand pentru toate articolele de pe blog,in special gentutele rotunde sunt absolut superbe.imi pare foarte rau ca am descoperit abia acum acest blog.admir stilul handmade dar foarte greu gasesc accesorii care sa mi se potriveasca,pe care sa le port din convingere si placere.gentutele tale m-au convins, indeosebi “lebede”, balerina rock&roll si “maci”.am inteles ca nu mai sunt disponibile din nefericire,as vrea sa te intreb daca sunt sanse de a reface modelul sau ceva asemanator.mult succes si felicitari inca odata.

    • 2 armyofmice February 18, 2012 at 8:00 pm

      hei ๐Ÿ™‚ multumesc! ma bucur ca iti plac. ma gandesc ff serios sa ma apuc din nou de treaba. deci, da exista ff mari sanse sa mai fac astfel de gentute.

  2. 3 dia March 13, 2013 at 4:03 pm

    felicitari, imi place foarte mult gentuta “lebede”, exact pe stilul meu e facuta ๐Ÿ˜€ cred ca ma apuc si eu de confectionat posete, gentute, etc. ca tare imi place. Am niste materiale si accesorii de la Opitec, cu care sa incep iar pe parcurs o sa vad daca am sau nu indemanarea necesara. Te felicit pentru toata munca depusa. Sper sa te reapuci de treaba ca ar fi pacat sa se iroseasca un asemena talent. ๐Ÿ™‚


Leave a comment




Contacteaza soriceii!

Daca ai vreo intrebare in legatura cu gentutele mele ma gasesti la armyofmice@gmail.com
ILoveHandmade.ro
Top genti DivaHair

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 27 other subscribers