Carelessly there

NU MAI ESTE

 

Is it truth or dare?

Exterior:

– tercot grena, tesatura rosie cu dungi galbene si visinii

Dimensiuni aproximative:

– 35 cm (latime) x 36 cm (inaltime)

– se poarta  pe umar (lungimea toartelor – 56 cm)

Interior:

– captuseala matlasata (alb, albastru, bleu)

– buzunar interior cu fermoar

Curatare:

– gentuta trebuie spalata cu grija, in apa calduta (maxim 40 grade) si uscata fara a fi stoarsa

– dupa spalare, daca este cazul, se poate calca

8 Responses to “Carelessly there”


  1. 1 skyturtle (@skyturtle) April 13, 2012 at 11:40 am

    Ce misto sunt gentile astea noi! Mi se face si mie pofta de cusut :>

  2. 3 Carmen June 8, 2012 at 11:50 am

    esti foarte talnetata , imi plac gentile pe care le faci 🙂

  3. 5 Paula July 26, 2012 at 3:49 pm

    Super dragute gentile, nu mai faci modele noi?

    • 6 armyofmice July 26, 2012 at 6:33 pm

      multumesc 🙂 incerc! de vreo 2 saptamani ma chinui sa fac una pt mine, azi un pic, maine alt pic si tot asa 🙂 o sa postez sigur daca reusesc sa fac ceva.


  1. 1 Deserturi de vară și gențile… asortate – Revista Atelierul Trackback on July 30, 2012 at 11:35 am
  2. 2 Desserts and handbags | Trackback on August 4, 2012 at 3:11 pm

Leave a comment




Contacteaza soriceii!

Daca ai vreo intrebare in legatura cu gentutele mele ma gasesti la armyofmice@gmail.com
ILoveHandmade.ro
Top genti DivaHair

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 27 other subscribers