Husa pt laptop

Am vrut sa-mi cumpar una, dar totul era monocrom si trist. Am zis mai bine mi-o fac singura. M-am gandit, m-am razgandit, am mai asteptat putin. A trecut un an si jumatate de la idee pana la pus in practica🙂 Iata rezultatul!

Exteriorul e din doc negru, populat cu flori, pasari, fluturi si frunze. Clapa este din denim si se inchide cu arici.

Interiorul este din panza in patratele (galben cu negru) peste care sunt imprimati ursuleti, puisori, ratoni, ok-uri (pt optimism), telefoane si curele.

Acum vine partea cea mai interesanta🙂 A durat atat de mult sa o fac pt ca nu stiam cu ce sa o captusesc ca sa protejez laptopul. O idee destul de originala, zic eu. Covorasul cu delfini din baie. Era nou😉 Tinand cont de faptul ca mama a cumparat mai mult decat trebuia pt baie, am primit si eu o bucata. In final, am mai ciordit un pic si din baie, ca sa-mi ajunga si pt laterale.

Nu am apucat sa o masor, deci nu stiu ce dimensiuni are🙂 Laptopul meu intra la fix in ea.

O sa vad in timp daca ideea mea originala este si practica.

12 Responses to “Husa pt laptop”


  1. 1 Sky September 22, 2010 at 12:48 pm

    Ce idee buna! Si eu ma tot gandesc sa imi fac o noua husa si o tot lalai. Eu am vazut o vatelina la un moment dat ca pentru quilt si m-am gandit ca ar functiona.

    Mm, mi-ai facut pofta acum🙂

    Cum s-a cusut covorasul?

    • 2 armyofmice September 22, 2010 at 6:48 pm

      Multumesc🙂 Covorasul l-am cusut separat, de mana pt ca la masina nu mergea. Practic e facuta din 3 straturi, exterior, interior si intre ele covorasul, care nu este cusut de ele. E cu 1 cm mai mic in partea de sus, adica exact cat piciorusul de la masina de cusut, ca sa pot face ultima cusatura (aia de le gura husei). In rest cele 3 (ext, int si covorasul) au aceleasi dimensiuni, adica nu joaca, nu se deplaseaza. Cred ca e si din cauza texturii covorasului. Tu te refereai cumva la captuseala aia matlasata?

      • 3 Sky September 22, 2010 at 6:53 pm

        Exact la aceea🙂

        Aha, buna idee cu straturile.

        Am uitat sa spun ca imi place ca ai facut clapa din denim si nu din acelasi material.

      • 4 armyofmice September 22, 2010 at 7:16 pm

        Cred ca merge si aia, si sigur e mai usor de cusut. Pana la urma husa asta e facuta ca sa protejeze laptopul de zgrieturi si uzura, nu de intalniri neasteptate cu solul🙂

  2. 7 makeupbyrouxy September 22, 2010 at 7:27 pm

    uite🙂 gentuta mea de la tine

  3. 9 dacianadax September 25, 2010 at 10:22 pm

    Colorici😀
    Inventatoare te-a facut mama🙂
    Foarte faina husa… eu nu sunt asa de grijulie cu laptopul meu, atasamentul meu fata de lucruri se reduce la haine si pantofi😛

  4. 11 Cris September 30, 2010 at 11:51 am

    Vai ce idee buna mi-ai dat🙂 Am primit primul meu laptop si visam la o husa pentru el.


Leave a Reply

Contacteaza soriceii!

Daca ai vreo intrebare in legatura cu gentutele mele ma gasesti la armyofmice@gmail.com
ILoveHandmade.ro
Top genti DivaHair

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 25 other followers


