Velvet

NU MAI ESTE

Nu este vorba de catifea, ci de 2 materiale usor catifelate.

Tot ce  vrei sa stii despre ea gasesti mai jos.

– fata –

Exterior:

– stofa neagra (detaliu – linii negre), tercot rosu cu o textura asemanatoare cu cea a catifelei, tercot negru, paspoal negru

– geanta este intarita cu material termocolant

– inel metalic confectionat manual de tata🙂

– verso –

Dimensiuni aproximative:

– 27 cm (latime) x 23 cm (inaltime) x 6 cm (grosime)

– toarta lunga, reglabila (lungime maxima 120 cm)

Interior:

– panza alba cu imprimeu colorat (100% bumbac) – f amuzant🙂

– buzunar interior cu fermoar

– inchidere: capse metalice si clapa dubla

Curatare:

– gentuta trebuie spalata cu grija, in apa calduta (maxim 40 grade) si uscata fara a fi stoarsa

– dupa spalare, daca este cazul, se poate calca

9 Responses to “Velvet”


  1. 1 Florin April 8, 2010 at 8:52 pm

    Salut. Imi place geanta, si cred ca ar fi un cadou nimerit pt prietenea mea (care are si ea un pitic pe creier cu gentile). Asa ca vreau sa stiu:
    1. Cat costa?
    2. Cum o pot primi?
    🙂
    O seara buna.

    • 2 armyofmice April 8, 2010 at 10:30 pm

      preturile sunt aici. acesta este 50 lei. detalii despre comanda si livrare gasesti aici. pe scurt, daca esti din provincie ti-o trimit prin posta. daca esti din bucuresti stabilim o intalnire.

  2. 3 iceduchess May 19, 2010 at 10:51 pm

    buna. banuiesc ca nu se poate purta si invers? cu partea rosie predominanta in fata? si inca ceva: fermuar nu are decat cel mic din interior?:( daca e asa e cam rau…nu de alta, dar traim in Romania…

    • 4 armyofmice May 20, 2010 at 3:54 pm

      Se poate purta pe ce parte vrei🙂 Are o fata rosie si una neagra. Daca alegi sa o porti pe partea rosie va avea clapa neagra, iar daca alegi sa o porti pe partea neagra va avea clapa rosie. Sunt poze in post cu ambele variante. Da, singurul fermoar este cel de la buzunar, dar este destul de inacapator. Intra acolo un portofel si 2 telefoane fara probleme. Ma indoiesc ca un hot baga mana in geanta pentru altceva. Plus ca nu cred ca isi pot da seama ca geanta are clapa dubla. Probabil ca ar baga mana pe sub clapa, in loc sa o bage intre clape (pe unde se face intrarea in geanta), moment in care tu ai simti ca cineva iti umbla la geanta. Nu pot sa cred ca esti atat de aeriana incat sa nu simti🙂

      • 5 iceduchess May 24, 2010 at 3:59 pm

        iti pot garanta ca oricat ai fi cu picioarele pe pamant un hot experimentat te face cat ai zice peste. Nu am patit-o insa stiu persoane care au ramas fara acte, bani s.a

      • 6 armyofmice May 24, 2010 at 5:16 pm

        mie nu mi s-a furat niciodata din geanta sau ghiozdan. probabil ca nici nu m-am intalnit cu cel mai experimentat hot. si oricum actele se fura pt ca se tin in portofel. nu incerc sa te conving, doar ti-am spus parerea mea🙂

  3. 7 Larisa June 4, 2010 at 4:02 pm

    Buna, imi plac foarte mult gentile tale, poti sa imi spui si mie unde este magazinul? si vroiam sa te mai intreb daca se poate face rezervare la geanta “Velvet” pentru 1 saptamana sau doua, problema e ca momentan nu am bani si imi place geanta :((.

    • 8 armyofmice June 4, 2010 at 8:34 pm

      Ma bucur ca iti plac🙂 Nu exista nici un magazin. Toate detaliile despre comanda le gasesti aici. Pot sa ti-o rezerv maxim 5 zile.

  4. 9 Larisa June 5, 2010 at 9:53 am

    ms mult, dar nu am cum sa fac rost de bani in 5 zile, poate nu o ia nimeni pana fac rost… ms oricum… o zi buna🙂


Leave a Reply

Contacteaza soriceii!

Daca ai vreo intrebare in legatura cu gentutele mele ma gasesti la armyofmice@gmail.com
ILoveHandmade.ro
Top genti DivaHair

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 25 other followers


