Geanta imbulinata

NU MAI ESTE

geanta-de-umar-buline-sandy

Geanta este facuta dintr-un doc alb cu buline in nuantele nisipului. Partea de sus si toartele sunt un doc crem. Inchiderea se face cu fermoar. Dimensiuni aproximative : 42 X 33 cm, toarte 50 cm.

geanta-de-umar-buline-sandy-interior

Interiorul este din panza ( bumbac 100 %) alba cu buline colorate. Este prevazuta cu 2 buzunare interioare, din care unul se inchide cu fermoar.

Pt curatare sfatul meu ar fi spalarea manuala. Spalate la masina si-ar pierde forma. Materialele rezista pana la max. 60 grade.

4 Responses to “Geanta imbulinata”


  1. 1 Alexandra April 1, 2009 at 1:12 pm

    Buna. Imi place foarte mult gentuta asta. Imi poti spune, te rog, cat costa?

  2. 3 Alexandra April 1, 2009 at 4:58 pm

    Multumesc de raspuns. M-am uitat rapid si nu am apucat sa vad pretul… Acum, spune-mi, te rog, si cum o pot comanda. Multumesc.


Leave a Reply

Contacteaza soriceii!

Daca ai vreo intrebare in legatura cu gentutele mele ma gasesti la armyofmice@gmail.com
ILoveHandmade.ro
Top genti DivaHair

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 25 other followers


