Fundite de-a gata

fundite-in-cos

Geanta este confectionata dintr-o panza mai dura, neagra. Dimensiuni aproximative: 16 X 21 cm, se inchide cu fermoar, iar toarta daca este lunga este si reglabila. Fundita este facuta din tafta, saten, matase, organza sau orice fel de material delicat. Interiorul este din panza colorata (100% bumbac) si pe cat posibil asortata cu fundita. Tot aici gasiti si un buzunarel pentru mobil (sau orice altceva😀 ). Cred ca nu mai e nevoie sa spun ca viata gentutei cu fundita va fi mai lunga si mai frumoasa daca nu va fi singura geanta pe care o purtati🙂 Dupa o serie de teste am descoperit ca funditele pot fi spalate; pentru mai multe detalii despre curatare click aici.

Mai jos gasiti fiecare gentuta pozata individual.

fundita-bordo1

– fundita bordo, toarta scurta, gen bratara – NU MAI ESTE

fundita-rosu-auriu

-fundita rosu auriu, toarta lunga reglabila – NU MAI ESTE

fundita-aurie

– fundita aurie, torta lunga reglabila – NU MAI ESTE

fundita-galbena

-fundita galbena, toarta lunga reglabila – NU MAI ESTE

fundita-verde-smarald

– fundita verde smarald, toarta scurta, gen bratara – NU MAI ESTE

fundita-verde

– fundita verde, toarta lunga reglabila – NU MAI ESTE

fundita-albastra

– fundita albastra, toarta lunga reglabila – NU MAI ESTE

fundita-indigo

– fundita indigo, toarta lunga reglabila – NU MAI ESTE

fundita-violet

– fundita violet, toarta scurta, gen bratara – NU MAI ESTE

fundita-lila

– fundita lila, toarta scurta, gen bratara – NU MAI ESTE

fundita-gri1

– fundita gri, toarta lunga reglabila – NU MAI ESTE

13 Responses to “Fundite de-a gata”


  1. 1 Ina March 11, 2009 at 11:41 pm

    sunt minunate
    dar de ce spui ca nu se pot spala? Daca le speli atent, ca pe delicate, nu merge?

  2. 2 armyofmice March 12, 2009 at 12:09 am

    pai in primul rand nu am incercat🙂 dar asa cred. inainte sa le cos calc fiecare bucata in parte.in momentul in care se vor uda isi vor pierde forma, se vor sifona. zic eu🙂 ma refer fix la fundita.

  3. 3 Ina March 12, 2009 at 12:30 am

    Bai, chiar nu cred. Eu imi spal gentile facute manual cam o data la doua saptamani, uneori mai des. Daca le speli cu grija si le calci frumos sunt ca noi.

  4. 4 armyofmice March 12, 2009 at 12:49 am

    ok🙂 sper sa ai dreptate. dar cine doreste o face pe propria raspundere. nu vreau sa primesc reclamatii dupa😛 o sa iti spun cum a mers dupa ce o spal pe aia a mea galbena😀

  5. 5 wild.child. March 12, 2009 at 4:00 pm

    fundetele de aici au aceleasi dimensiuni ca cele personalizate?(ar fi super).intreb pt ca cele afisate mai sus mi se par mai micute.

  6. 6 armyofmice March 12, 2009 at 5:47 pm

    au exact aceleasi dimensiuni🙂 diferenta e ca in postul “Fundite personalizate” nu sunt cusute de geanta, de fapt este numai fundita, care urmeaza sa fie aplicata pe geanta. o parte din ea ( mai exact un pic din cozi) se prind in cusatura gentii. in final si cele personalizate vor arata la fel ca cele de mai sus. sper ca te-am lamurit🙂

  7. 7 blue March 13, 2009 at 2:02 am

    sunt foarte frumoase gentutele…insa ce preturi au cu aproximatie ?

  8. 8 armyofmice March 13, 2009 at 2:16 am

    ma bucur ca iti plac🙂 preturile gentutelor disponibile sunt afisate sus la sectiunea “disponibile”.

  9. 9 pala April 13, 2009 at 6:26 pm

    nu se pot comanda gentutele cu fundita?:-/

    • 10 armyofmice April 13, 2009 at 7:27 pm

      nu prea inteleg ce vrei🙂 tot ce este disponibil se poate comanda. sus gasesti pagina “disponibile”. o parte din fundite sunt disponibile. daca te referi cumva la comenzi “speciale” (ceva anume, care nu este pe blog), momentan nu se poate.

  10. 11 Oana November 7, 2009 at 12:03 pm

    Salut. Vad k numa cea albastra o mai ai disponibila😦
    Da e buna si aia😀
    Zimi cate ceva de comanda te rog. Add: my_fashion_stor3 pls.
    Mss :*


  1. 1 I am back with a new spring bag! « Sky Turtle Trackback on March 21, 2009 at 4:02 pm

Leave a Reply

Contacteaza soriceii!

Daca ai vreo intrebare in legatura cu gentutele mele ma gasesti la armyofmice@gmail.com
ILoveHandmade.ro
Top genti DivaHair

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 25 other followers


