Paisley

NU MAI ESTE

dsc01729

Si inca un material foarte special. Este vorba de cel din mijlocul gentii. Il am de la Ina. Ea il are de la bunica lui Cosmin (boyfriend). Soooo multumim bunica!!!😀

dsc01704

Geanta este facuta din acelasi reiat oarecum impermeabil in combinatie cu un jerseu intarit cu panza de lipit. Dimensiuni 45 X 42 cm.

dsc01716

Interiorul este din bumbac colorat si are 2 buzunare, unul din ele fiind cu fermoar.

dsc01728

Toartele au aproximativ 50 cm.

dsc01725

Si portofelul anti-furt cu interior si fermoar asortat .

dsc01710

NU MAI ESTE

2 Responses to “Paisley”


  1. 1 Sky Turtle December 22, 2008 at 1:37 am

    Si asta a iesit marfa, imi place la nebunie forma:)

  2. 2 armyofmice December 22, 2008 at 10:28 am

    i had special fabric😀 pe asta a luat-o irina, pretena mea. cand a vazut-o a apucat-o disperarea sa o scot de la disponibile pt ca o vrea ea :))


Leave a Reply

Contacteaza soriceii!

Daca ai vreo intrebare in legatura cu gentutele mele ma gasesti la armyofmice@gmail.com
ILoveHandmade.ro
Top genti DivaHair

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 25 other followers


