Las ninas (sau fetele vesele #2)

NU MAI ESTE

dsc01731

Am uitat sa va povestesc cum eu si Ina am incercat se ne tocmim pentru acesta bucata de material. Nu ne-a iesit😛 dar tot l-am luat. Cum era sa-l lasam acolo?!?!

dsc01734

Dupa cum spuneam si in celalalt post cu fetele, materialul este foarte tare si rigid, iar ca textura aduce un pic cu pielea intoarsa. Dupa cum se poate vedea este combinat cu acelasi reiat crem si impermeabil.

dsc01707

Geanta are 50 X 51 cm, iar toartele aproximativ 52 cm.

dsc01713

Interiorul este din captuseala in patratele :0 arata foarte bine. Are 2 buzunare, din care unul cu fermoar.

dsc01735

Nu lipseste nici bine-cunoscutul portofel anti-furt.

dsc01711

Si iata si fetele in detaliu😀

ninablue

Pozele in detaliu le-am luat de pe blogul Inei, fara sa ii cer voie, sper ca nu se supara😛

ninared

So Ina, what say you?!

NU MAI ESTE

5 Responses to “Las ninas (sau fetele vesele #2)”


  1. 1 Sky Turtle December 22, 2008 at 1:35 am

    Aaaa, cat de tari sunt! Si imi plac si pozele cu bradul in spate, arata… gustos:)

  2. 2 armyofmice December 22, 2008 at 10:26 am

    😀 glad you like it!!
    da, voi nu aveti brazi la barcelona?!?

  3. 3 lavy March 4, 2009 at 5:39 pm

    buna, f tari gentile1 vrau si eu pe aia cu fetele!

  4. 4 cristina October 10, 2009 at 9:14 pm

    Vreau sa itzi zic ca te admir foarte muult! Esti f talentata! Gentile sunt super! Foarte tari si f atent realizate! Imi place mai ales ales aceasta insa am si alte preferate…neaparat o sa cumpar de la tine cand ajung in tzara! U RULE!!


Leave a Reply

Contacteaza soriceii!

Daca ai vreo intrebare in legatura cu gentutele mele ma gasesti la armyofmice@gmail.com
ILoveHandmade.ro
Top genti DivaHair

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 25 other followers


