FUNDITE!!!

NU MAI SUNT

Cea mai noua si mai reusita serie de fundite este aici🙂

dsc01278

Pentru cei care nu stiu gentutele cu fundite au 16 X 21 cm, au o toarta lunga reglabila si se inchid cu fermoar. Funditele sunt facute din tafta, saten, organza, cam orice material mai “fin” care imi pica in mana. Interiorul este facut din bumbac colorat si haios, pe cat posibil asortat cu fundita. Tot in interior mai gasiti si un buzunarel pentru mobil.

dsc01228

– organza mov – A LUAT CALEA OBORULUI, CEEA CE INSEAMNA CA O GASESTI LA UNUL DIN STANDURILE DE LA MAGAZINUL OBOR

dsc01238

– organza fucsia – NU MAI ESTE

dsc01250

– tafta roz – NU MAI ESTE

dsc01244

– tafta portocalie – NU MAI ESTE

dsc012411

– tafta vernil – NU MAI ESTE

3 Responses to “FUNDITE!!!”


  1. 1 Elena December 19, 2008 at 8:33 am

    Neata!

    Mai e valabila(era sa scriu lavabila la cat de sleepy sunt(:| ) fundita roz?:D

    si ce cost are?

    Thank you!;;)

  2. 2 armyofmice December 19, 2008 at 11:17 am

    hei,
    da, este disponibila si costa 35 lei.
    exista o pagina pe blog (” disponibile”) unde sunt postate gentile pe care le mai am si preturile lor. este sus langa “home”. ca sa-ti fie mai usor🙂

  3. 3 Noemi May 22, 2009 at 9:23 pm

    Buna!
    Gentile tale sunt absolut geniale si as vrea si eu mult mult de tot una din cele gen bratara. Problema este ca as avea nevoie pana marti seara, cand am balul bobocilor. Mai ai una sau e posibil sa imi faci pana atunci?
    Multumesc mult!


Leave a Reply

Contacteaza soriceii!

Daca ai vreo intrebare in legatura cu gentutele mele ma gasesti la armyofmice@gmail.com
ILoveHandmade.ro
Top genti DivaHair

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 25 other followers


